Przejdź do głównej zawartości

Pokoik Natalii, czyli szybka diorama dla nendoroidów

Jakiś czas temu udało mi się zakupić w Pepco składany pokoik z kolekcji Natalia. Chociaż pudełko nie obiecywało zawartości wysokiej jakości to czułam że pokoik ma potencjał. 


Jaskrawe kolory skojażyły mi się z Hatsune Miku a gdy zobaczyłam że ściany są wsuwane w plastikową ramę to pomyslałam że uda mi się zrobić moje własne ściany.

Na pudełku można zobaczyć pozostałe pokoiki z kolekcji, ale na allegro udało mi się znaleść kopmplet pokoików w formie domku oraz sklepik którego nie znalazłam w Pepco.




Po otwarciu pudełka wszystko jest dość schludnie umieszczone w wyprasce. Na kolejnych zdjęciach możecie zobaczyć poszczególne elementy składające się na pokoik.






Do zestawu dołączono też naklejki do ozdobienia poszczególnych elementów. Jednak mi nie będą one potrzebne.


W pudełku nie załączono żadnej instrukcji , ale nie jest ona niezbędna do jego złożenia. Elementy odpowiadające za podłogę i sufit są identyczne więc nie ma problemu z dopasowaniem wszystkiego, a rozmiar pokoiku jest idealny dla Nendoroidów. 




 Podoba mi się możliwość umieszczania pokoików jednego na drugim. Jeśli zdecyduje się na zakup kolejnych to będę mogła stworzyć sobie elegancką dioramę na półce która pomieści część moich figurek i akcesoriów. Niestety jakość dołączonej do pokoiku figurki jest bardzo słaba i nie jest ona nawet w stanie sama ustać.


Mebelki też nie są idealne ale mają odpowiedni rozmiar dla Nendoroidów.








Szkoda że producent nie zdecydował się na dodatkowe szczegóły gdy dodał opcję otwarcia drzwiczek piekarnika i lodówki.



Stół najmniej podoba mi się spośród mebelków dołączonych do zestawu, za to "kotek" po odpowiednim przemalowaniu może stać się ładną dekoracją.

Mam nadzieje że wykorzystam ten pokoik do kolejnych zdjęć a w następnych postach będę mogła podzielić się z wami zdjęciami modyfikacji jakie wprowadzę w jego wygląd.





Komentarze

  1. Ooo! Wróciłaś! :D.
    Długo Cię nie było ;). Fajne te domki, ciekawa jestem co w nich pozmieniasz :D. Lodówka mnie rozwaliła. Byłam przekonana, że w środku będzie jakakolwiek pusta przestrzeń - a tam ściana :P. No trudno.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOooo! Jak miło znaleźć nowy post u Ciebie! Zaglądaj częściej! Super zestaw! Widzę, ze nadal lalkujesz! Suuuper!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie tygodnia :)

Chciałam żeby mój kolejny wpis na blogu był kreatywny, ciekawy i pełen pięknych zdjęć. Niestety między pracą a obowiązkami domowymi łatwiej jest mi wrzucić niezobowiązujące zdjęcie na Instagrama, niż napisać coś ciekawego tutaj. Więc dzisiejszy wpis będzie takim podsumowaniem wszystkich ciekawych rzeczy nad którymi ostatnio pracowałam i moich niewielkich zakupów ^_^ Na samym początku chciałam się z wami podzielić szczęśliwą nowiną :D YAY Do mojej kolekcji niedługo trafią nowe dziewczyny ... a raczej ich główki :P Od dłuższego czasu choruję na azjatyckie lalki :) Najbardziej podobają mi się panienki z Korei, niestety niektóre modele (na przykład Cacarote) jest bardzo ciężko zdobyć. Dla tego postanowiłąm przygarnąć jakąś bardziej przystępną Panienkę. Zdecydowałam się na Japońską Licca :) a że nie lubię stockowych ciałek to zakupiłam same główki :D  Teraz w planach mam jeszcze kupno ciałek Pure Neemo xs. Myślę też że jedna z moich nowych panienek zostanie chłopcem

Drzewko na zamówienie i kolejna konewka

Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam kiedy Przemek z bloga My Doll world  zainteresował się moimi miniaturkami. Nawet zamówił ode mnie drzewko bonsai w błękitnej doniczce.  Od razu więc zabrałam się do pracy.  Pomyślałam że do jasnej doniczki będzie pasowało drzewko o nieco jaśniejszym odcieniu kory i z jasnozielonymi listkami, a że chciałam spróbować czegoś nowego to posadziłam je na obrośniętych mchem kamieniach. Naprawdę mam nadzieję że drzewko przypadnie mu do gustu, a jeśli nie to chętnie zrobię kolejne a te przyozdobi mój (przyszły) lalkowy domek. Tu zdjęcia do porównania mojego poprzedniego drzewka z zamówionym ^_^ Przemek postanowił też odkupić od moich lalek czerwoną konewkę która pojawiła się w moim poprzednim poście :3  Żeby moje dziewczyny nie protestowały musiałam im zrobić nową konewkę, niestety ich "nowa" konewka wygląda bardziej jak konewka z drugiej ręki. Jest nieco zniszczona i zardzewiała, ale ma duszę i pięknie prezent