sobota, 23 kwietnia 2016

Podsumowanie tygodnia :)

Chciałam żeby mój kolejny wpis na blogu był kreatywny, ciekawy i pełen pięknych zdjęć.
Niestety między pracą a obowiązkami domowymi łatwiej jest mi wrzucić niezobowiązujące zdjęcie na Instagrama, niż napisać coś ciekawego tutaj.

Więc dzisiejszy wpis będzie takim podsumowaniem wszystkich ciekawych rzeczy nad którymi ostatnio pracowałam i moich niewielkich zakupów ^_^

Na samym początku chciałam się z wami podzielić szczęśliwą nowiną :D YAY
Do mojej kolekcji niedługo trafią nowe dziewczyny ... a raczej ich główki :P


Od dłuższego czasu choruję na azjatyckie lalki :) Najbardziej podobają mi się panienki z Korei, niestety niektóre modele (na przykład Cacarote) jest bardzo ciężko zdobyć. Dla tego postanowiłąm przygarnąć jakąś bardziej przystępną Panienkę. Zdecydowałam się na Japońską Licca :) a że nie lubię stockowych ciałek to zakupiłam same główki :D 

Teraz w planach mam jeszcze kupno ciałek Pure Neemo xs. Myślę też że jedna z moich nowych panienek zostanie chłopcem :D 
Zobaczymy ...

Zakup główek nie był moim jedynym. 
Teraz pracuję nieopodal mojego ulubionego sklepu (MonBijoux) i często tam zaglądam gdy wcześniej skończę pracę. Oczywiście produkty w tym sklepie kuszą mnie za każdym razem i nie zawsze udaje mi się powstrzymać przed kupieniem jakiegoś drobiazgu.
Starałam się nie szaleć i kupiłam tyko rzeczy które przydadzą mi się do przyszłych projektów lalkowych i nielalkowych ;) 



Dla osób które nie mieszkają w Białymstoku polecam zapoznanie się z ich stroną internetową :

Te przewieszki i agrafki które kupiłam wykorzystam do hobby które ostatnio odświeżyłam. 
A chodzi mi o wyszywanie :D 
Znowu zaczęłam wyszywać postaci z gier i z tamagotchi. Muszę przyznać że wyszywanie sprawia mi dużo radości ^_^ i może wyszyję kilka poduszek dla moich dziewczyn bo widziałam fajne inspirujące zdjęcia na instagramie.






Co do moich wypadów do ciuszka to niestety ostatnio nic fajnego nie wpadło mi w oko. Postanowiłam nawet zmienić moją drogę powrotną z pracy żeby po drodze zahaczyć o jakieś inne lumpexy. Jedyne co udało mi się upolować na ciuszku to drewniana podstawka pod kubek.


Nieco poplamiona i podniczszona, natchnęła mnie do tego stopnia że przerobiłam ją na nowoczesny stolik do kawy w skali 1:6.







W między czasie udało mi się uszyć kilka ubranek dla Somy. Jej nowe dresy i bluzę widać na zdjęciach, ale myslę że dziewczyny zasłużyły na porządną sesję ;) Wiec muszę zagospodarować trochę czasu w przyszłym tygodniu. 

piątek, 8 kwietnia 2016

Nowa praca, Instagram i zmiany

Na początku chciałam przeprosić wszystkich którzy czekali na mój kolejny wpis. 
Ostatnio bardzo dużo się działo w moim życiu i miałam inne priorytety. Chciałam też podziękować wszystkim za liczne wejścia na mojego bloga. Pomimo małej ilości obserwujących i małej ilości wpisów. 

Udało mi się sprzedać Bunny i w międzyczasie sprzedałam kilka miniaturek. Część pieniędzy zainwestowałam w materiały do szycia, a że dostałam od sąsiadki starą maszynę do szycia to postaram się niedługo uszyć coś fajnego dla moich podopiecznych.

Mam też w końcu normalnego smartfona więc przy okazji założyłam sobie konto na Instagramie :)





Serdecznie zapraszam was od odwiedzin. Co prawda dopiero oswajam się z robieniem zdjęć telefonem ale zapewne zacznę tam wrzucać zdjęcia w miarę regularnie ;)